Ett telefonsamtal

Så enkelt, och ändå har det inte blivit av.

Ett samtal.
En röst som tillhör en person som betytt så otroligt mycket i mitt liv.
En person som är sammanlänkad till så otroligt mycket minnen.
En person som jag gråtit många tårar pga.
En person som jag skrattat ännu mer tillsammans med.

Idag fick jag höra rösten för första gången på flera ÅR - ja, vi diskuterade bl.a hur fort tiden går!
Vad konstigt det är, kändes verkligen inte som det var så länge sen.
Kändes NÄSTAN som vanligt (lite konstigt är det ju ändå efter så lång tid).

Antar att du läser detta, vännen. Du vet ju redan vad jag tyckte om samtalet.

Tänk att man kan bli så glad av några minuter (eller ganska många blev det nog när jag tänker efter)!
Man borde verkligen ta sig tid att höra av sig lite oftare till folk som betytt/betyder nåt i livet!!


Kommentarer
Postat av: Pucko 1

Det är verkligen helt galet hur lång tid kan gå så fort...kan man säga så förresten?

Kan du förlåta mig för hur jag betett mig? Jag var för feg att fråga i telefonen.

Det kändes otroligt skönt att prata med dig igen och jag ser redan fram emot nästa gång. För att inte tala om när vi ses igen ;)

Vi har många minnen att diskutera från när vi var "unga"...och vi har en halv evighet därtill framför oss.

Och jag finns här...

2009-07-29 @ 21:31:30
Postat av: matilda

Läs gärna inlägget och fundera på om du lever i dåtiden, nuet eller framtiden :)

Tack på förhand!!

/Matilda

2009-07-29 @ 22:58:19
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0