2,2 km...

... tog jag mig på Coopers 12 minuter.

Har varit lite sugen på att köra Coopers test ett par veckor nu. Men eftersom jag ändå tränat ett tag nu och borde ha ok kondition, så var jag rädd för att få resultatet "mycket dåligt" och bli helt knäckt.  Men nu hade både Pierre och C testat och lagt ut resultat på bloggen. Så jag kunde ju inte vara sämre, utan var bara tvungen... Och resultatet blev väl ungefär som väntat.

Trots alldelses för mycket frukost i magen, alldeles för varmt och en ganska godtycklig mätning både av sträckan och tiden så är det ett resultat som jag får vara nöjd med. Precis på gränsen mellan "medel" och "bra", men jag väljer att tolka det som att jag är "bra":)


Kommentarer
Postat av: Christina

He, he... ursäkter, ursäkter precis som jag. Men vi tolkar positivt och det är bra om inte annat! Nu är det bara att fortsätta på den inslagna vägen, eller hur!? :)

2009-07-03 @ 23:19:48
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0