Välbesökt blogg

Vi satt häromdagen och spånade på om man inte skulle göra en ny blogg och bara gå in för att få så många besökare som möjligt. Funderade på vilka ämnen som skulle vara mest gångbara. Gissar på:

sex
porr
mode
hår/frisyrer
inredning
Och så kanske lite om minihundens kläder också. Haha...

Känns det inte lite väl ytligt?

Skulle ju kunna "hitta på"/överdriva en massa extrema åsikter också, det kan ju bli stort...

Men... skulle nog aldrig stå ut med massa människor som tyckte illa om en för ens åsikter. Så jag fortsätter nog lugnt denna blogg i samma anda. Hoppas ni hänger kvar, utan diskussioner om sexställningar, porrbilder och dagens modeinköp?;)


Kommentarer
Postat av: Monica

Hade ju varit intressant att se dagens outfit;) och vad och var kläderna är köpta...postorder, H&M.

Nja, jag tror nog på att fortsätta i samma spår som förut.

2009-01-08 @ 19:19:52
URL: http://commandoran.blogg.se/
Postat av: Anne

Jaså, går Hannes också? Vad kul! :) Det är så sött. Mira var hyfsat tidig (eller snarare inte sen..) med det mesta, men har dragit ut på gåendet. Det är ju så olika. Jag trodde faktiskt att hon skulle lära sig gå innan jag började jobba, men det var ju på gränsen. :)



Ja det vore kul att ses! Vi ska faktiskt till Trysil om 2 veckor. Men vi ska dit med min systers familj och jag vet inte vilken väg vi tar o.s.v. Men det går väl bli i påsk annars! :)

2009-01-08 @ 21:54:30
URL: http://annesyr.blogspot.com
Postat av: Mikaela :)

Nej! Jag slutar läsa om du inte lägger in en dagens outfit varje dag och visar porrbilder. Så det så! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAHAHAHA xD

2009-01-09 @ 12:17:56
URL: http://miccit.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hoppas verkligen att du fortsätter blogga som tidigare. Jag gillar att läsa din blogg.

Kramiz i massor

Elisabeth

2009-01-09 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0