Min knäppa hjärna

Ja, ibland undrar jag verkligen på hur min hjärna funkar?! Plötsligt verkar de mest konstiga saker plockas fram ur minnet. Jag har under flera dagar haft en låt som återkommit i mitt huvud (eller rättare sagt några rader ur en låt - de enda jag kommer ihåg från den låten) . En KONSTIG låt...

Vilken? Vet inte om jag ens vill berätta, men ok... Jag bjuder på den;).
"Pökpåsen" av Ronny och Ragge.
Ja, jag säger ju att hjärnan är konstig! Jag var ju inte ens nåt fan av dem "på den tiden" och har väl varken hört eller sett nåt av dem på många ÅR nu!
Var får man allt ifrån?!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha, ha, ha!!! Vad säger M om det då? ;)

2009-01-23 @ 06:49:42
URL: http://mariairansby.blogg.se/
Postat av: Jenny

pöööööööökpåsen e hans bäste vän, o tack vare den, har han kvar sin lem... haha. Så ja, tack Malin, nu kommer jag att sjunga den hela dagen... XD

2009-01-23 @ 07:06:22
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0