Gamla tanter lägger inte ägg

"Gamla tanter lägger inte ägg"
av: Mark Levengood och Unni Lindell

Många av er har säkert denna bok, men hittade den när jag rensade bokhyllan och måste bara tipsa om den! Den är helt underbar, jag satt för mig själv och läste och skrattade igår. Liten och inte så dyr, passar som "gå-bort-present" eller annan gåva till nån som har allt eller inte vill ha födelsedagspresenter.

Senaste två "dagens citat" kommer från boken och här kommer några smakprov till:


Kungen heter Carl Gustav den tredje i fjärde. Hans familj heter Victoria, Madelena och Adam och Eva.
-Miranda 7 år


Jusristen hänger under kon och har flera öppningar som det kommer läskedryck ur
- Dina 5 år

Min mamma är i alla fall väldigt söt, för hon har så väldigt långa tuttar
- Mia 4 år

Skelett är en ställning som man kan hänga ifrån sig kroppen på
-Alexander 7 år

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej Malin! Hoppas allt är bra med er! Ja snällare golden kunde jag aldrig fått tag i. Det är nästan så att han är lite för snäll. Hur gammal är eran labbe? Lillemannen är så söööt :D

2009-01-12 @ 20:10:46
URL: http://hampusen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej Malin! Hoppas allt är bra med er! Ja snällare golden kunde jag aldrig fått tag i. Det är nästan så att han är lite för snäll. Hur gammal är eran labbe? Lillemannen är så söööt :D

2009-01-12 @ 20:12:22
URL: http://hampusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0