Det luktar inte jag!

Var i akut behov av lite lukta gott. Hade ju tidigare luktat på Christina Aguileras parfym och tyckte dokten var såå god.
 Skönhet - För henne - Parfym - Eau de parfum - Christina Aguilera - Eau de parfum (Edp) Spray

Så för ett tag sen när mamsen var till Torsby, bad jag henne köpa meden flaska.
Problemet är att när jag fick den på mig, så luktar det pyton:(. Ibland är det ju så, man passar inte i vissa dofter. Så nu orkar jag inte använda av den alls, tycker bara att det luktar hemskt om mig.

Så jag behöver tips på andra goda dofter!
Vilken är din favoritdoft?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Escada sentiment använder jag :) Den e naaaajs. Sen har jag en ny hemma oxå.. med en mun typ.. hmm... minns ej namnet... ska kolla upp det!

2009-01-14 @ 13:41:58
URL: http://eisblume.blogg.se/
Postat av: Maria

Mmm, är det inte den som lukat så gott??? =) Jag har Escada Moon Sparkle.

2009-01-14 @ 16:04:56
URL: http://mariairansby.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo den luktar underbart min escada!!! ;) Det är den med hjärtkorken!!! Jag hittar inte min nya parfym nånstans på nätet, men det är den nyaste från Salvavor Dali och den är formad som en aprikos mun.

2009-01-14 @ 21:10:38
URL: http://eisblume.blogg.se/
Postat av: Jeanette E

Min absoluta favorit nu är Be delicious från DKNY (den gröna) ser ut som ett äpple och är jätte god. Laura Biagotti är oxå mkt god. kram

2009-01-16 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0