Dagen som gått

3 Bra saker med dagen:
att jag tog mig ut på promenad med Dizzy trots kylan
att Lilleman varit glad:)
att Maria startat en blogg, tack vare mig;)

3 Saker att vara tacksam över:
att vi blev bjudna på middag idag
att mormor och morfar alltid ställer upp som barnvakt
att jag har en underbar liten familj!

3 saker jag önskar:
att det blir lite mildare väder så att man kan vara ute!
att det blir en givande planeringsdag på nya jobbet imorgon
att jag snart blir kvitt förkylningen

Nu är det läggdags, måste ju gå upp supertidigt. Har inte börjat klockan sju på... EVIGHETER!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va roligt att jag bidrog till att din dag blev bra! ;)

Hoppas du får en bra dag imorgon oxå! Stor lycka till-kram från mig!!! =)

2009-01-06 @ 22:13:03
URL: http://mariairansby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0