Utmaningen - resultatet enligt gamla datorn

På gamla datorn har vi ju betydligt mer foton än på nya, bärbara. Så här är resultatet om jag gjorde utmaningen på den gamla. Dvs:
- öppna bildmappen
- öppna sjätte mappen i bildmappen
- publicera sjätte bilden i den mappen på din blogg

Beroende på hur jag räknade så blev det detta foto:

Sambon, övervakad av Skorpan, målar silverlöven på väggen i huvudändan på vår säng. januari 2006 står det på filen i datorn, tyckte det skulle vara längre sen dock... Var förövrigt SÅ stolt och nöjd med denna fondvägg när "vi" gjort den, men nu börjar jag tröttna...

Om man räknar på ett lite annat vis så blev det denna bild:


Haha, ett jätteskumt festfoto från oktober 2004 med urdålig kvalitet. Snacka om att han såg liten ut där, min käre sambo!:)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vet han verkligen om att han är med på kort på din blogg??? Vet ju hur neg. han var till bloggen :)

2009-02-03 @ 21:57:38
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se
Postat av: Monica

Undrade det samma som Jennie. Har ju förstått att han inte vill vara med på bild.

Vad koncentrerad han ser ut på översta bilden.

2009-02-04 @ 16:42:10
URL: http://commandoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0