Sökes: två vita stolar

Nu är nya köksbordet ihopskruvat! Men det ser bedrövligt ut med två ljusa stolar, Lillemans plastmatstol och sen inget mer till. Ska ju ha en liten, vit (lite "avskavd") kökssoffa så det räcker med två stolar till. Har egentligen två mörkbruna stolar som jag tror skulle funka om man målade dem vita. Men har varken tid eller ork till det just nu.

Gillar egentligen denna typ av stolar (eller liknande, lite rundare) också:



Men jag tror att till bordet och kökssoffan så blir det snyggare med en annan sorts stolar... Så om nån har två vita pinnstolar eller liknande att skänka/sälja så är det bara att höjta så kommer jag och hämtar!:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lite långt till mig men annars har jag det mesta... ;)

2009-02-10 @ 21:05:53
URL: http://eisblume.blogg.se/
Postat av: Tesa

Haha, annars hade jag just precis två stycken exakt av den övre modellen med stålrörsben! :) Och jag ska byta ut mitt tänkte jag...



2009-02-10 @ 23:47:38
URL: http://westinhouse.wordpress.com
Postat av: Jennie

Köpte ni inte stolar till?

2009-02-11 @ 20:19:14
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se
Postat av: Malin

Jennie: Nä, vi köpte inga stolar.. eftersom de inte hade några som jag ville ha på Ikea och eftersom jag vill ha några med lite äldre, avskavd stil:).

2009-02-11 @ 20:53:15
Postat av: Elisabeth

jag kan måla om du vill...

2009-02-12 @ 10:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0