Laddat batterierna

Haft en härlig helg med tjejkväll i lördags. God mat, trevligt sällskap, lagom mycket alkohol, massor av skratt, disco och ja, helt enkelt en superkul kväll!

Igår morse sa sambon "Jag känner för att åka och bo på hotell". Jag var inte jättesvår att övertala. Vi packade en liten ryggsäck, lämnade lilleman hos mormor och morfar och drog till Karlstad. Spelar inte så stor roll vart man åker, bara att komma bort, bo på hotell, äta god mat (jag säger bara hotellfrukost!) och slippa tänka på en massa måsten var helt underbart! Efter en liten tur på Bergvik och Ikea kom jag hem med en mass ny energi och inspiration. Nu är golven dammsugna och jag ska nog fortsätta att plocka lite, medan jag har andan uppe.

Kommentarer
Postat av: Anne

Wow, vad kul! Sådant behöver man ibland! Vi får planera in en sån tur.. till Oslo eller Örebro eller nåt när vi båda jobbar, för det har vi inte råd med nu. Pengar är det som fattas! :)

2009-02-22 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0