Jäklar vad jag är stark! Eller...

Medelpass på F&S igår kväll...

Början av passet:
Jäklar vad jag är stark ! Kan det bero på att jag är vältränad?! För inte kan det vara så att de nygamla rörelserna gjorde att jag var tvungen att tänka på koordinationen o inte kunde koncentrera mig på att TA I. Nä...

Mitten av passet:
Det här var ju alldeles lagom jobbigt! Härligt med nygammal musik och rörelser, lite omväxling inspirerar! Men nu börjar jag inse att jag har lika mycket kvar av passet, som jag redan klarat av...

Slutet av passet:
Puh!!.. Nu har jag kommit in i rörelserna och orkar TA I ordentligt. För inte kan min trötthet bero på att jag är dåligt tränad?! Nä....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0