Första konstverket

Senaste veckan har Lilleman varit så faccinerad av papper och penna och velat låna/pröva så fort jag försökt skriva nåt. Så i dag letade jag fram papper och kritor som han FICK ha:



Tur att färgen går att tvätta bort, blev lite utanför pappret också...




Och tur att den är giftfri, man MÅSTE ju bara smaka på allt nytt...




Färgen är "kritor" med ett plasthölje runt. Allt eftersom kritan blir mindre kan man skruva upp den delen som finns inut höljet... Hm.. konstig beskrivning, men samma princip som en stiftpenna... Kritdelen är jättemjuk, så man behöver inte trycka alls hårt för att det ska synas på pappret, perfekt för de små ju!

Märket är Sense och jag köpte dem på Sysslebäcksmarten!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänk så spännande det är att upptäcka nya saker och färgen på läpparna matchar ju ögonen ;)! Vad använder ni för färger och vart får man tag på dom?

2009-02-08 @ 11:08:52
Postat av: Anna

OK, tack!

2009-02-08 @ 14:44:34
Postat av: Jeanette E

hihi, det är härligt att kladda:-) Jag känner igen hans body... kram

2009-02-09 @ 10:44:33
Postat av: Linda

vad gulligt :)

2009-02-11 @ 21:43:08
URL: http://linda120.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0