tidsoptimist

Det är verkligen jag det!
Idag har lilleman och jag rotat runt här hemma, så när vi äntligen skulle klä på oss och ta en promenad i det vackra vädret så hade solen gått ner bakom berget:(! Och det var sovdags för lilleman...
Så nu får vi väl ta oss en runda i skymningen i eftemiddag istället..
Typiskt mig!


Man ska inte tro att nkan planera när man har barn...
Jag skulle som vanligt bara lägga ut lilleman i vagnen och sen hinna stryka, skura och ja, ni vet allt sånt där "kul" under tiden han sov.
Nä, han vägrade sova idag!
Fick bli en ny plan:
Promenad så att han somnar och sen i alla fall hinna fika och duscha innan han vaknar.
Nähä, inte det heller. Han vaknade direkt jag ställde still vagnen!
Så nu håller jag på att fundera ut en ny plan.
Om det är nån större ide´, egentligen...

Kommentarer
Postat av: Maria

Om man ska hinna ut innan solen går ner får man va väldigt tiiiidig här i Ransby! =/

2009-12-13 @ 16:02:39
Postat av: Christina

Hm... jag tror att den nya planen blev en lång promenad med vagn & hund utefter 62:an... kanske mötte du en annan vagn med tillhörande morsa & två barn...? ;)

2009-12-13 @ 21:37:29
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0