En gång i månaden...

...blir man mer känslig, lättirriterad och gråtmild.
Sägs det.
Jag brukar inte märka så mycket av detta faktiskt.
Men i förrgår hade jag en hemsk kväll.

Tyckte jag just då i alla fall:
krångel med lägningen
sov bort en extra timme efter läggningen
vaknade arg som ett bi för att jag sovit bort hela kvällen
Försökte fixa julkort
Fanns INGET som jag ville ha
Hade glömt mobilen på jobbet
Sambon var inte hemma
Lilleman kom upp IGEN

NU ser jag ju att det bara var skitsaker.
Men då fick det mig att gråta.
Måste bero på dessa jäkla hormoner i samband med röda veckan.


Kommentarer
Postat av: Maria

Puh, så har jag varit i 10månader nu! ;)

2009-12-10 @ 22:28:09
Postat av: Maria

10 månader...

2009-12-10 @ 22:28:38
Postat av: Maria den andre

jahaja.. Har vi missat nått Malin???;) Jag var likadan.. När jag väntade Erik..:)

2009-12-11 @ 17:42:51
Postat av: Malin

Haha... jag vet med 110 % säkerhet att ja inte är gravid i alla fall, även om man kan tro det vid såna hr tillfällen;)

2009-12-11 @ 18:50:15
Postat av: Christina

Välkommen i gänget... Alltså jag är INTE gravid bara PMS dryyyyg. Särskilt några timmar före nedsläpp. :(

2009-12-11 @ 19:27:40
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0