Glad påsk!

Ja, jag vet att jag är sent ute, men "bättre sent än aldrig. Heter det inte så?;)

Idag har vi  haft en fin påskafton och kanske - jag hoppas det -  skapat oss någon nya påsktradition:
Påskkärringtur till de närmaste.
Påsklunch (ute!) hos mor och far.
After ski.
Påskmiddag med småkusinerna och familjen.


Till slut satt påskkärringen still så att jag fick ta några foton. Ni som fick mms kanske förstår. Det var nog det tionde fotot och inte ens det blev bra.. Men lite "matmutor" funkar alltid:).



I fortsättningen ska jag bara fota utomhus!;) Det blir så härligt skarpa bilder, nåt jag inte kan få till inomhus.

Vid middagen idag hade vi FEM småtroll mellan 1-3 år runt oss och jag måste säga att det var förvånansvärt lugnt.. Ett tag i alla fall;). Lilleman somnade efter stor möda i resesängen och fick åka vagn i pyjamasen hem. Vi har som sagt var haft en härlig dag och kväll! Men nu är det nog dags att sova, eftersom jag antar att vår lilla påskhäxa vaknar före sju imorgon. Precis som vanligt numer...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Va söt han är!! Tack för en trevlig eftermiddag och kväll!

2009-04-12 @ 08:41:46
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se
Postat av: Anna

oj oj... Äntligen har jag tagit mej tid till att läsa din blogg! =) Första bloggen jag läser också! ( gillar ju inte detta med blogga ju, men nu va det ett undantag minsann) massa fina bilder på er supersöta kille!!! Jättekul å se! :) Hoppas ni får en fortsatt fin helg!!!

2009-04-12 @ 16:34:56
Postat av: Helena

Oj vilken söt påskärring

2009-04-12 @ 18:41:41
URL: http://iromairoma.blogspot.com
Postat av: Jeanette Edvardsen

såå fina bilder, han e ju för söt:-)

2009-04-12 @ 21:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0