Utmaning!

Syster-yster ska alltid ta i.. Vasaloppet är väl lite väl häftigt om man är helt otränad NU. Men jag tänker ha vårruset 2009som träningsmål inför våren. Ganska lagom tycker jag, 5 km orkar man ju GÅ om det skulle vara så. Mitt mål för två år sen (förra året var jag ju nyförlöst..) var att orka springa hela loppet. Och det gjorde jag!

Så.. Kom igen nu tjejer!! Vore ju kul om vi fick ihop ett lag, man ska vara 6 pers.
Om vi börjar träna nu (eller i alla fall när jag blivit frisk), borde vi ju ta oss springande igenom de 5 km.
Va säger ni, nån som vill hänga på?!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nja...att springa är ju egentligen inget för mig...

Johan har nästan övertalat mig att va med på Stadsloppet, så i så fall får det nog räcka med det... :/

2008-12-29 @ 13:04:37
Postat av: Elin

Jag är på! Om det inte ligger alldeles för nära den 9 maj.. Eller nåt annat viktigt datum.. Kommer isf sätta upp ett mål till.. 5 km på... 27 minuter tror jag jag ska satsa på.. Ska prata med min personliga coach (Pierre :o) och se om han tror det är en för enkel eller svår utmaning!

2008-12-29 @ 18:51:58
Postat av: Carina A

Nej huga - springa är inget för mej.... Jag "avstår vänligt men bestämt" :-)

2008-12-29 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0