Noll energi

Det är ju julafton väldigt SNART och har väl egentligen massor som skulle behöva fixas. Men har jag nån motivation? Nej, skulle helst bara krypa upp i soffan och läsa en bok! Får nog bli minimalt med julpynt iår, de ska ju ändå snart bort. Gran och skinka ska vi i alla fall försöka fixa imorgon. O slå in julklappar kan jag kanske orka med idag...

Ska ta en promenad nu när Lilleman ska sova så kanske jag får lite, lite energi så att badrummet kan få bli lite julfint också...

Hur mycket förbereder ni julen?
Hatar all press o måsten...

Ta det lugnt i julstöket o gör bara det du känner för!

Kommentarer
Postat av: Christina

Julstress? Äh... det är ju flera dagar till julafton! Traditionen hemma hos mig är julpynt fram kvällen före julafton eftersom julen börjar på självaste julafton. Före det är det luuugnt!

2008-12-20 @ 23:49:06
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0