Grötkladd

En del av er vet hur mycket jag ogillar mat/grötkladd.
Lilleman vägrar äta välling. Så han äter gröt två ggr per dag och det blir kladdigt. Han äter inte ens själv och ändå hatar jag kletet som blir på mig, bodret och honom. "Välkommen till verkligheten". Jag vet... Och gröt är bra mat, så jag får väl leva med detta i X antal år tills han kan äta själv utan att kleta överallt.
 
I alla fall så var det ett par bilder jag ville visa:
   

Man kan kankse inte tro att det var min ide´ att han skulle få äta själv. Men jodå, han måste ju få pröva. Och M. bara suckade och skakade i huvet:). Lilleman tyckte det var jättekul, tills gröten blev kall och han nog började frysa. Men då tog vi en varm dusch och sen fick mamsen sanera bord och matstol också...

Kommentarer
Postat av: Morfen

Vilken liten söööööt kladdis!!

Trevligt att du skaffat blogg. Kram!

2008-12-07 @ 10:56:16
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0