Bilder från stugan!

Tog ju tyvärr inga "före-bilder". Trodde jag skulle kunna använda bilder från nätet på en likadan stuga, men jag lyckades inte. Det går säkert, men eftersom jag är alldeles för värdelös på datorer så får den som orkar gå in HÄR och kika. Lägenheterna var i princip likadana. Denna har nytt badrumsgolv och är spegelvänd mot vår. Annars är de identiska, dvs. INGET gjort på de 18 år som gått sen de byggdes.
Tillägg: verkar inte funka med länken alla gånger:(. vill du ändå se hur stugan såg ut innan så sök på www.hemnet.se på Torsby kommun, Branäs och Bäverns 32.

Här kommer lite bilder som jag tagit idag när äntligen ALLT var klart. Det är ju så typiskt oss. Imorgon kommer första gästerna och idag kl 19.15 gjorde jag sista piffet... Hann ju inte fota i dagsljus, så ni får leva med hemska "blixt-bilder". Man ser ju på ett ungefär hur det ser ut i alla fall:



En "mysbild" utan blixt. men fråga mig inte varför stolen stå som den gör. Batteriet höll på att ta slut, så jag fick lite bråttom mitt i allt;).





Köket - helt nytt m. ugn och diskmaskin. Tidigare fanns bara kokplattor!





Vy från loftet över storstugan.






Det "stora" sovrummet. Eller större i alla fall.. Här stod tidigare en våningssäng.






Det lilla sovrummet. Här har det kommit in en "barn-TV" plus DVD.






Soffhörnan - den hemska, 18 år gamla bäddsoffan var bland det första jag slängde ut!





Loftet - nyinsatta fönstret ger massor av ljus. inte bara på loftet utan även i storstugan!





Hallen - ganska intetsägande bild. Men torkskåp och garderob är nyinsatt och med taket vitmålat upplevs pyttehallen som lite större i alla fall...


Och så har vi målat dörrar, dörrfoder och fönsterkarmar vita. Förut var ALLT furu och det var verkligen bastuvarning.
Så, vad tycker ni?

Jag blev rätt så nöjd;)

Kommentarer
Postat av: anne

Wow! Superfint! Verkligen modernt och stilrent, men ändå mysig "fjällstuga"!



Länken till hemnet fungerade inte, alltså det kom inte upp något sökresultat. Om du vill spara bilder på din dator från nätet så högerklickar du och tar "spara bild som". Men det visste du kanske och att det inte gick? Jaja, bara ett tips. :)

2008-12-19 @ 22:32:57
URL: http://annesyr.blogspot.se
Postat av: Carina A

Jättefint!!!



2008-12-20 @ 20:41:21
Postat av: Petra

KANONFINT!!!

Du har smak för inredning...

God Jul!!

2008-12-20 @ 21:26:55
Postat av: Helena O

Va fint ni gjort. Å du har rätt innan var det verkligen bastuvarning på dom stugorna.

2008-12-20 @ 21:45:00
URL: http://hellaaiza.blogg.se/
Postat av: Christina

SNYGGT! Men måla gärna mera... panelen i en lite gråare nyans än vitt kanske? Jag har lite svårt för gulnad, lackad furu kan tilläggas... ;)

2008-12-20 @ 23:46:06
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Alina

Fina bilder!

2008-12-20 @ 23:48:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Va fint ni har fixat det!

2008-12-22 @ 18:39:08
Postat av: Kristofer

Snyggt!! De här stugorna behövde verkligen fräschas upp. Tänk om alla såg ut så här, va bra det skulle va

2009-01-07 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0