Avslöjad...

Igår avslöjade Lilleman min fuskstädning. Var och kröp bakom skåpet som TVn står på. Hur han nu kom in där är en gåta, men sladdar är väldigt kul i alla fall. Så förmodligen var det alla sladdar till TV, dekoder mm som han var ute efter. Men lyckades få fram nåt som faktiskt var nästan roligare tyckte han:



Det syns sådär på fotot, men det var verkligen världens största damm/hårtuss!

Ja, jag tycker inte att det är speciellt kul att städa, men SÅ  skitigt trodde jag inte vi hade här hemma. När jag dessutom hade dammsugit OCH torkat golven samma dag. Dessutom fanns en minst lika stor tuss kvar bakom TVn! Måste ha kommit fram, från under skåpet, för där kommer man inte åt med dammsugaren. Åtminstonde kan vi väl låtsas att det var så det gick till;)

Kommentarer
Postat av: Monica

Såna råttor har jag också jagat idag;)Tror att jag fick dem allihop, men som sagt var, det brukar komma fram igen efter ett tag:D.

2008-12-23 @ 00:45:22
URL: http://commandoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0