Årskrönika

Så här års brukar det ju vara dags att sammanfatta året som gått.

Hur har ert år varit?
Har du gjort nåt i år som du aldrig gjort förut?

För oss har det varit ett händelserikt och stundtals stressigt år:
Vi fick lilleman i februari
farmor gick bort i april
började fundera på att köpa en stuga i Branäs under våren
började jobba i aug
blev ägare till Bävern 39 i september
målade och renoverade HELA hösten
Strax före jul skrev jag anställningspapper på FAST jobb. Jippi!

Ja, det var väl det stora som hänt i mitt liv under året. Och att jag börjat blogga då förståss;)

Kommentarer
Postat av: Anne

GRATTIS till jobbet har jag glömt att säga!! :) Vad är det för jobb?

2008-12-29 @ 10:49:49
URL: http://annesyr.blogspot.com
Postat av: Maria

Hmmm...så här har nog mitt år sett ut:

Mammaledig fram till april

Jobb 60% april-juni

Sommarlov juni-augusti

Kreta 1 v i juni

Köpa-hus-planer under sommaren, men inget köp

Nytt jobb from augusti

* Köksrenovering slutet av september - slutet av november



Ja, det var nog mitt år... Inte så händelserikt kanske, men ändå ett bra år!=)

2008-12-29 @ 10:50:19
Postat av: Maria

Oj, va konstigt mitt inlägg blev... Ja, ja...du förstår väl ändå, kanske. ;)

2008-12-29 @ 10:51:37
Postat av: Mikaela

sv. Tack! :) Kul att du vann en desing! Och ja, det har jag sett, kul att läsa! :D

2008-12-29 @ 11:21:48
URL: http://miccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0