Alla dessa måsten

Saker jag MÅSTE göra nu:
Skriva & skicka julkorten - ja, jag vet. De ska skickas imorgon. Men jag får väl sicka med vanligt porto.. Som vanligt.
Städa och göra klart i Branäs
Slå in julklappar
Planera morgondagens jobb
Dela ut sakerna från ljuspartyt
Beställa nåt fint att ha på mig till jul - har verkligen INGET finare i min garderob
Börja med julklappsalbumet till mormor och morfar - ett litet ett, men det är ju jul SNART

Saker jag BORDE göra (men som får vänta lite till eftersom jag inte har tid...):
Tvätta
Stryka
Rensa både min och Lillemans garderob - urväxta kläder i hans och kläder jag inte använder i min
Julpynta
Sortera allt mitt jobbmaterial
Röra mer på mig
Röja upp i all skrot i vårt hem - källaren, kontoret, Lillemans rum. Bland annat...
Göra iordning Lillemans rum
Ägna mer tid åt hunden - hon börjar bli tjock:(
Storstäda badrummet - är inte det bland det äckligaste man kan göra? I alla fall om man väntar för länge...

Ja och säkert en massa mer. Inte konstigt att man blir stressad ibland över alla "krav".
Varför räcker tiden aldrig till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0